Sunday, February 8, 2009

KAPAL SINGH VS ANWAR(SIVAJI)

Nampaknya itu kapal singh sudah mengamuk.Apa lagi Sivaji,jawab la persoalan yang ditimbulkan lu punya kawan..Walaupun aku marah dan menyampah sangat-sangat dengan itu kapal singh tapi bab yang ditimbulkan ni aku sokong yang teramat sangat..
Memang dari awal lagi Anwar yang mulakan isu lompat parti.Ia bermula di Sabah..kalau itu Anwar tak pengaruhi itu Yong Teck Lee, SUPP tak keluar dari BN.Tapi BN tak buat pun macam apa yang mereka buat sekarang.Tiada pun BN sibuk-sibuk nak kata mereka ada letak jawatan atau bagi surat apa-apa.Umno dan BN terus bertahan dan bersabar..Sampaikan itu lah salah satu sebabnya kekalahan Umno di dua pilihanraya kecil tempoh hari.Mungkin ada pengundi-pengundi yang terpengaruh dengan kata-kata Anwar.
Akhirnya sekali terbukti apa yang Anwar cakap hanya angan-angan mat jenin.Dia sengaja mahu perangkap Ahli Parlimen BN supaya mengikut beliau.
Bila perkara lompat parti ini terkena dekat beliau tahu pun kata kerajaan dan Sultan macam-macam.Itulah namanya tak dapat menerima hakikat.Cuba kalau apa yang beliau rancangkan hari tu berlaku,dah tentu dia rampas kuasa macam ni juga.Dia ingat dia cerdik tapi rupa-rupanya ada yang lagi cerdik.Aku berharap selepas ini lebih ramai lagi MP atau Adun Pakatan Rapuh menyertai BN..Dan Kapal singh,lu jangan duduk dalam Malaysia lagi la.Lu pergi duduk singapore atau mana pulau luar Malaysia yang lu boleh perintah.Ajak lu punya family sekali.Sebab lu sudah tiada satu prinsip Rukun Negara lagi dalam hati lu.Pasal itu KESETIAN KEPADA RAJA DAN NEGARA lu sudah campak jauh-jauh.

2 comments:

akusayangumno said...

mursyidul am dap dah jatuh hukuman dosa tak terampun kepada imam besar peek ay arrr....kuang kuang kuang..

Hasrul Halid said...

Uhhh! Anwar ni, duduk la kat mana pun, pasti akan jadi kehancuran. Masa kat Uni, gila berdemo, nama Uni tercemar. Masuk Pas, Pas jadi huru hara.. Masa dalam UMNO pun, Umno hampir hancur... sekaran, dalam PR, PR pun hancur.

Aku takut, esok-esok M'sia boleh hancur dibuatnya...!