Wednesday, February 16, 2011

Izzah Promosikan diri beb..Kalender Baikkss Punya..

Dengar cerita Izzah sekarang tengah sibuk edarkan kalender pada penduduk sekitar Lembah Pantai.Dah tiada cara lain nak promosikan diri la tu.Kesian...Sampai macam tu sekali.
Aku teringin juga nak tengok kalender tu.Cuma aku cadangkan pada yang buat kalender tu,letak la gambar Izzah kat situ..Terubat gak rindu anak-anak muda Lembah Pantai.Boleh la dijadikan bahan apa yang patut.hahahahahahaha..
Dah la tu Izzah.Aku rasakan lebih baik je kau duduk rumah jaga anak,jaga suami,jaga mak dan jaga bapak kau yang banyak kes tak selesai lagi tu.Kau tumpukan je hal family kau.Lebih elok lagi kau letak je la jawatan sebagai MP Lembah Pantai.
Bukan kau ada buat keje apa pun.Hanya menangguk di air yang keruh hasil kerja orang lain je yang kau tahu.Asal benda yang berjaya kau cakap kau yang buat.Tapi bila yang belum berjaya kau salahkan kerajaan.Kalau macam tu kerja wakil rakyat,semua orang boleh buat beb.
Nasib baiklah kita warga Lembah Pantai ada Menteri Wilayah.Beliaulah yang telah banyak menyelesaikan masalah penduduk.Pelbagai masalah yang telah diselesaikan seperti hal 'maintenance' yang tertunggak,pemindahan ke PPR,menukar wajah flat-flat usang ke wajah baru dan banyak lagi kalau nak diterangkan satu persatu.

2 comments:

aboudiabydoo said...

Si Nurul ni perangai dia tumpang kerja orang lain. Bila ada function, dia mesti nak tayang muka, termasuk la function BN sekalipun. lepas tu dia buat-buat bunyi dalam twitter dia macam itu function dia, supaya penyokong dia di luar lembah pantai ingat dia rajin bekrja..

datang function pun salam-salam 2-3 orang, senyum-senyum gedik-gedik, lepas tu belah. lepas tu cerita satu malaya bagai nak rak.

orang kat sini pandanggggg je. jagalah kau. confirm kau kalah biatch!

Mamak said...

Betui ka macam tu? Mana nak dapat kalendar ni? Tak dapat pun. Bak mai satu.

PANAS!! LAGI SKANDAL KOMPUTER!!