Tuesday, February 15, 2011

Izzah Mengambil Kesempatan Diprogram Orang Lain

Izzah oh Izzah..Memang muka tak malu.Yang terbaru dikabarkan dia turun program yang tak diundang.Konon-kononnya pemimpin berjiwa rakyat.Tapi hampeh je..Program orang lain dia ambil kesempatan untuk tunjuk muka.Sedangkan selama ni sikit punya susah nak tengok muka dia.
Nak harap program dia sendiri memang jangan harap la.Tiada siapa yang nak menguruskannya dah.Masing-masing dah sedar yang selama ini mereka dipermainkan Izzah dan kaum keluarganya.Tapi itu pun ada juga segelintir puak-puaknya yang masih belum sedar.Mungkin yang tinggal tu dah malu alah kot.Nak patah balik takut tak diterima.Jadi teruslah mengikut bontot Izzah.Lepas tu meraka main serbu je la program-program mana yang mereka tahu.
Hakikatnya tiada siapa yang menerimamu Izzah.Cuma pengundi-pengundi di Lembah Pantai ni masih mempunyai adap.Kita tak nak la malukan dia didepan orang ramai.
Tapi ingat la..Lama-kelamaan orang akan menyampah.Jangan sampai lu dihalau dari Lembah Pantai sudah.Semua orang dah muak dengan janji-janji palsu mu.Satu keje pun lu tak selesaikan selama lu jadi MP di Lembah Pantai ni.

No comments: