Sunday, February 27, 2011

Gerakan Menolak Izzah Sudah Bermula

Sudah ku katakan sebelum ini yang pengundi Lembah Pantai akan menolak Izzah.Kini segalanya telah terbukti.Hari ni 200 ahli PKR Lembah Pantai telah keluar parti.Mereka ni semua orang kuat Izzah dalam segala program yang dibuat.Semasa PRU yang lepas mereka jugalah antara yg bertungkus-lumus untuk memastikan Izzah menang.
Mereka diketuai Sdr Partiban Pegawai Khas Izzah di Lembah Pantai.Beliau ini memang dikenali cukup kuat dengan Izzah sebelum ini.Tapi kini beliau telah sedar yang selama ini beliau dan penyokong lain hanya dipermainkan demi kepentingan politik peribadi.
Kesiankan.Dengar cerita lepas ni berduyun-duyun lagi akan mengikut jejak mereka yang keluar parti hari ni.Kita tengoklah apa tindakan dan kenyataan Izzah nanti.Silap-silap akan keluarlah janji-janji dan habuan yang akan diberi pada mereka-mereka supaya jangan meninggalkan PKR.
Aku rasa mesti malam ni Izzah tak tidur lena.Puaslah pula si suami nak kena pujuk dia supaya bertenang.Nak minta tolong bapak,bapak pula dah ramai orang tak percaya.Silap-silap pegi la melutut kat Azmin minta tolong selesai hal ni.Itu pun kalau Azmin berani nak tolong.Masalahnya pemimpin-pemimpin yang mereka ada semuanya berhadapan dengan bermacam-macam kes peribadi.Aku rasa jalan terbaik kau letak jawatan je la Izzah.Duduk rumah jaga anak dan suami.

2 comments:

tansrimat said...

Nurul izzah lebih banyak habiskan wang dan masa mengejar glamour isu luar negara dan global, gah ke Indon ke London sedang kawasan sendiri tak terjaga.

Ini lah padah salah memilih pemimpin. Orang yang suka mengutuk segalanya, mencari buruk semua benda, ialah Nurul Izzah dan bapanya. Bila dipilih jadi pemimpin, kebajikan ahli parti dan rakyat kawasan tak dipeduli. Ish, ish habislah Izzah.

Anak Jati KL said...

Kalau orang Lembah Pantai masih undi dia, padahal dah terang terang dia tak buat kerja, memang dah kena jampi kot.