Sunday, February 6, 2011

Izzah berambus Anwar masuk..PKR diambang kehancuran..

Salam 1 Malaysia..Dengar cerita Izzah takut untuk bertanding di Lembah Pantai pada PRU akan datang..Ada kemungkinan besar bapak dia sendiri yang akan bertanding.Menurut sumber dalaman PKR mereka semua dalam keadaan tertekan untuk mempertahankan kerusi Lembah Pantai..Maklumlah..Semenjak menang PRU yang lepas,satu keje pun dia tak buat.Hanya yang dia tahu mengambil kesempatan apa yang Kerajaan BN selesaikan melalui UMNO Bahagian Lembah Pantai yang diketuai YB Senator Dato' Raja Nong Chik.
Tambah pula semenjak beliau menang pengerusi PKR Lembah Pantai, lagi bercelaru PKR Lembah Pantai dibuatnya..Orang-orang lama yang selama ini berjuang untuk PKR di Lembah Pantai habis semua telah ditolak ketepi.
Mereka ni ibarat 'habis madu sepah dibuang'..Kesiankan.
Pada aku tak kisah la siapa pun yang bertanding, Izzah,Anwar atau sesiapa yang mereka letak pun, mereka akan melalui laluan yang sukar untuk mempertahankannya.
Pengundi Lembah Pantai semua dah nampak lakonan hebat anak beranak ni.Cukuplah mereka tertipu sekali dan ia tidak akan berulang untuk kali kedua.

No comments: