Thursday, December 10, 2009

Nazri Aziz Boleh Berambus Dari UMNO

Kini dah sampai masanya untuk Nazri pembodek semasa zaman Pak Lah berambus dari UMNO.Kalau dia tak nak berambus,pada aku DS Najib harus berani ambil tindakan singkirkan beliau.Kita tak rugi apa-apa kalau Nazri ni tiada dalam UMNO.Menyusahkan lagi ada la.Baik biar beliau masuk pembangkang.Ada ke patut hari ni beliau boleh keluar kenyataan yang Tun M bapa perkauman.Aku cukup kesal dengan kenyataan beliau.Dah terlampau kurang ajar.Patut la anak beliau pun macam tak diajar.Banyak gosip-gosip panas tentang anak beliau.Inilah dia anak Menteri.Tapi siapalah kita nak cakap anak-anak mereka ni tak betul.
Berbalik pada isu yang panas sekarang.Pada aku Nazri ni memang terperangkap dengan mainan pembangkang.Soal BTN hakikatnya Rakyat tak bising pun.Pakatan Rakyat je yang sengaja timbulkan isu ini.Cuba kita pikir secara logiknya.Bukan semua rakyat Malaysia yang kena pergi BTN.Silap-silap tak sampai separuh pun dari keseluruhan rakyat Malaysia.Sebab yang diwajibkan pergi adalah kakitangan kerajaan dan ianya bukan pergi setiap tahun.Setiap dari mereka hanya kena pergi sekali je pun.Tambah pula BTN ni bagus,ia menyemai semangat sayang dan cinta pada negara.Soal ia lebih tekankan soal bangsa melayu sepatutnya memang tidak perlu sesiapa pertikaikan.Memang dah tertulis dalam sejarah memang kita bangsa melayu yang perjuangkan bumi bertuah ini dari zaman penjajah lagi.Jadi apa yang Tun M suarakan,pada aku tiada salahnya.Buat apa nak rombak BTN.Cuma yang perlu adalah tambah sikit tentang semangat SATU MALAYSIA.Janganlah disebabkan SATU MALAYSIA segalanya tentang hak kita orang melayu terhakis.Kepada pemimpin diatas terutamanya Nazri,janganlah kita ikut rentak pembangkang.Apa yang kita buat semua mereka tak setuju.Mereka nak cadangan mereka je diterima.Cuba fikirkan,bila Tun cakap kekal modul sedia ada,Nazri cakap Tun perkauman.Tapi bila Tun cadangkan sekolah satu kaum dan semua kaum gunakan Bahasa Inggeris dalam Sains dan Matematik ramai pula yang menbantah.Pada aku apa yang Tun buat sebelum ini adalah untuk merapatkan hubungan semua kaum di Malaysia.Jadi apa sebenarnya yang mereka nak?Pemimpin-pemimpin UMNO dan BN tolonglah paham segalanya.Korang semua pertahankan dasar kerajaan yang ada sekarang.Jangan diikut rentak pembangkang.Cuma perbaiki sahaja mana yang ada kekurangan.Pada DS Najib,bertindaklah.Jangan nanti peristiwa zaman Pak Lah berlaku lagi selepas ini.Sedang kita dalam usaha untuk pulihkan UMNO masih ada kudis yang sedang menjalar.



3 comments:

add said...

Londehkan gambar anak lelaki nazri yang dok telan arak dan perkosa betina tu di parlimen padang rengas tu. Datuk seri najib, gugurlah nazri tu dari menteri dijpm, carilah pengganti seperti bong mokhtar atau aziz seri gading pun tak pe, sebab depa ni lagi laser dari nazri.

Z.P.R.O™ said...

sementara xda wt ape asyik dok
mari kite try mnde nih dlu
ak pn baru nk try lah
tp ak bgtau lah sdikit sbnyk yg ak tau
web tu tulis kalau join leh dpt duit.
cmni citenyer

KLIK KAT BAWAH NI :-

http://www.fineptc.com/index.php?ref=zproperty


ha,dh masuk
g wt account lah pe lg kn
dh wt
trus login
pstu click EARNING AREA
pstu die ade bagi link2 yg leh di click utk dpt duit
skli click 1 je.
dh abes bru tkn lg 1.
jgn sume skli jln.
xleh (jgn tamak sgt)
dh click
tgk lah web tu
nnti dh abes mse yg diberi,die ade bgi no. utk di click.
so,click jelah no. yg diberi tu
dgn tu
ade la $10 dlm account.
so,ulang je mnde yg same.
jd lah bnyk.
(;
mudah kn kgkawan.

Cuba Dulu.
Aku Pun Baru Nak Try Ni.

zidlan said...

kalau x salah ari sabtu lps DS rais yatim ada buat perjumpaan dgn pemandu2 teksi dkt dataran (apa yg dilihat kwsn sekitarnyala x pegi pun) jd sape yg bertanggungjwb dgn teksi ni... dan sape plak yg pernah dok kutuk pemandu teksi ni. x mau ke trn pdg sampaikan org lain yg kena main peranan...?
KPI menteri pls....